Het VNZ zit stevig in de lift. Zo wonnen we de afgelopen jaren heel wat leden. En waarom?
Omdat we ons werk uitmuntend doen, zo blijkt. We zouden dit niet zelf durven beweren. Onze leden vertelden dat in een uitgebreide bevraging. Dezelfde positieve reacties hoorden we zowel bij kersverse leden als mensen met meerdere decennia trouw lidmaatschap.
Dat we uitblinken in bereikbaarheid en dienstverlening danken we eerst en vooral aan de tomeloze inzet en gedrevenheid van onze medewerkers. Alles samengevat scoorden we 8,9 op 10. Met de waardevolle tips en aandachtspunten gaan we dan ook graag aan het werk.
Oog in oog in één van onze kantoren of bij een thuisbezoek. Handig online. Snel via de telefoon of eenvoudig mailen. Wij houden alle lijnen kort en bieden maximale mogelijkheden om ons te bereiken. Welke weg je ook kiest, je krijgt vlot heldere antwoorden op al je vragen.
We maken er een punt van om doktersbezoeken en andere medische zorgen snel en correct terug te betalen. Daarvoor rekenen onze leden op ons. En terecht. Facturen van het ziekenhuis worden rechtstreeks met het VNZ afgehandeld. Terwijl wij ons bekommeren om de financiële afhandeling, kan jij je volledig concentreren op je herstel.
We werken met en voor mensen. En dat blijft de kern van onze organisatie. Onze medewerkers maken graag het verschil voor onze leden. Een luisterend oor. Meedenken naar oplossingen. Een lach en een traan.
We werken vaak met moeilijke materie. Onvermijdelijk gaat het daarbij ook over wettelijke voorwaarden, procedures en regels. Het is niet altijd even gemakkelijk, en dat kunnen we vaak niet veranderen. Wel maken we voor onze leden graag tijd vrij om alles goed uit te leggen en ze stap voor stap te helpen.
Onze leden aan het woord