Altijd tot je dienst

Het VNZ zit stevig in de lift. Zo wonnen we de afgelopen jaren heel wat leden. En waarom?

Omdat we ons werk uitmuntend doen, zo blijkt. We zouden dit niet zelf durven beweren. Onze leden vertelden dat in een uitgebreide bevraging. Dezelfde positieve reacties hoorden we zowel bij kersverse leden als mensen met meerdere decennia trouw lidmaatschap.

Dat we uitblinken in bereikbaarheid en dienstverlening danken we eerst en vooral aan de tomeloze inzet en gedrevenheid van onze medewerkers. Alles samengevat scoorden we 8,9 op 10. Met de waardevolle tips en aandachtspunten gaan we dan ook graag aan het werk.

Interesse in het VNZ?

Word meteen lid of ontvang vrijblijvend ons infopakket

  • Al 136.980 tevreden leden
  • Uitstekende, persoonlijke service
  • 42 kantoren in heel Vlaanderen
  • IJzersterke voordelen
  • Schenking van 1 euro aan G-Sport Vlaanderen bij elk nieuw lid

Korte lijnen

Oog in oog in één van onze kantoren of bij een thuisbezoek. Handig online. Snel via de telefoon of eenvoudig mailen. Wij houden alle lijnen kort en bieden maximale mogelijkheden om ons te bereiken. Welke weg je ook kiest, je krijgt vlot heldere antwoorden op al je vragen.

Ben B

Ben B.

De bereikbaarheid van het VNZ is bijzonder groot. Zo waardeer ik in het lidmaatschapboekje enorm het kantorenoverzicht met de bijhorende telefoonnummers.
Tom_K

Tom K.

Mijn overstap naar het VNZ werd in het kantoor perfect begeleid.
Evi_M

Evi M.

De kantoormedewerkers van het VNZ zijn geweldige krachten. Elk probleem wordt met een glimlach opgelost. Ze kennen hun job.
Portrait Of Smiling Disabled Male Sitting In Wheelchair And Work

Yannick P.

Ik vroeg online mijn kaart voor mensen met een beperking aan. Binnen de vijf minuten kreeg ik een telefoontje van het VNZ met de melding dat alles geregeld was.
close up portrait of senior woman on a bicycle

Petra H.

Wat vind ik het fijn dat de medewerkers van het VNZ op aanvraag ook aan huis komen. Dat deden ze bij mijn vorig ziekenfonds niet.

Snelle dienstverleningen en vlotte terugbetalingen

We maken er een punt van om doktersbezoeken en andere medische zorgen snel en correct terug te betalen. Daarvoor rekenen onze leden op ons. En terecht. Facturen van het ziekenhuis worden rechtstreeks met het VNZ afgehandeld. Terwijl wij ons bekommeren om de financiële afhandeling, kan jij je volledig concentreren op je herstel.

Herwig B

Herwig B.

De rechtstreekse regeling van ziekenhuisfacturen vind ik een geweldige service. Dat vermijdt voor mij heel wat kopzorgen.
Els_P

Els P.

De overname van mijn hospitalisatieverzekering die ik eerst elders afgesloten had, verliep snel en probleemloos. Bovendien moest ik geen rekening houden met een lange wachttijd om bij hospitalisatie een éénpersoonskamer te krijgen.
Eveline_H

Eveline H.

De hulpmiddelendienst Comfoplus werkt bijzonder snel. Vandaag aangevraagd, morgen geleverd, en nadien ook weer snel opgehaald.

Klein maar fijn

We werken met en voor mensen. En dat blijft de kern van onze organisatie. Onze medewerkers maken graag het verschil voor onze leden. Een luisterend oor. Meedenken naar oplossingen. Een lach en een traan.

Karoline S

Karoline S.

Het VNZ voor mij? Ik voel me er thuis. Geen mastodont, wel familiaal, klein en gezellig. Dat spreekt me aan.
portrait of a beautiful smiling 55 year old woman with white hai

Sabrina H.

VNZ staat voor ZORG in grote letters. Er wordt nog echt naar je geluisterd.
Portrait of senior man outdoors

Luc W.

De vriendelijkheid en zorgzaamheden van jullie kantoormedewerker ontroerde me zelfs.
Wim_L

Wim L.

De medewerkers van het VNZ hebben plezier in hun job. Dat voel en zie je.
Lies_W

Lies W.

We lezen graag het ledenblad. Het enthousiaste voorwoord geeft ons een positief gevoel en maakt onze dag goed.
Silke_V

Silke V.

Het VNZ is een organisatie met een hart. Denk maar aan de deelname aan Kom op tegen kanker.

Niets is te veel

We werken vaak met moeilijke materie. Onvermijdelijk gaat het daarbij ook over wettelijke voorwaarden, procedures en regels. Het is niet altijd even gemakkelijk, en dat kunnen we vaak niet veranderen. Wel maken we voor onze leden graag tijd vrij om alles goed uit te leggen en ze stap voor stap te helpen.

Linde V

Linde V.

Een dikke pluim voor het team van de kinder- en jongerenreizen Krunsj. De communicatie per telefoon verliep bijzonder vlot. Ik werd proactief geholpen.
Julia_S

Julia S.

Het VNZ besteedt niet alleen aandacht aan het helpen van leden die ziek zijn. Ik waardeer ook de talrijke preventie-initiatieven die een gezond leven ondersteunen.
Jeanne_V

Jeanne V.

Mijn kantoormedewerkster staat me in alles bij. Ik krijg een correcte uitleg bij alle papieren die ik nodig heb. Ze wil zelfs de papieren voor me invullen.
Hilde_P

Hilde P.

Het VNZ helpt mij beter dan mijn bank.

Onze leden aan het woord